سیگنال مهمی که پوتین در مصاحبه اخیر خود برای غرب فرستاد

© Sputnik / Gavril GrigorovVladimir Poutine répond aux questions de Tucker Carlson, le 6 février 2024
Vladimir Poutine répond aux questions de Tucker Carlson, le 6 février 2024 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2024
اشتراک
روزنامه ترکیه ای dikGazet می نویسد مصاحبه ولادیمیر پوتین با تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی به سیگنال مهمی برای غرب تبدیل شد.
به گزارش اسپوتنیک، در این مطلب آمده است: "رهبر روسیه تاکید کرد که بسیاری از اوکراینی‌ها هنوز خود را روس احساس می کنند و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تا حدی عنصری از جنگ داخلی است. روزنامه نگار آمریکایی از سخنان رئیس جمهور روسیه شوکه شده بود".
نویسندگان مقاله از پوتین نقل کردند که طی مصاحبه داستان سربازان اوکراینی را که در محاصره قرار گرفته بودند، تعریف کرد. رهبر روسیه خاطرنشان کرد، آنها از زمین گذاشتن سلاح خودداری کردند و فریاد می زدند "روس ها تسلیم نمی شوند".
نویسنده مقاله نتیجه گرفت: "اما چیزی که بیش از همه توجه من را به خود جلب کرد، سیگنال پوتین در قسمت آخر مصاحبه بود که اوکراین و روسیه مردمانی برادر هستند. بازی‌های موذیانه غرب".
کارلسون در شب 9 فوریه مصاحبه ای با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در وب سایت خود منتشر کرد و سپس آن را در شبکه اجتماعی X و یوتیوب منتشر کرد. از زمان انتشار، این ویدیو بیش از 172 میلیون بازدید در X و بیش از 10.4 میلیون در یوتیوب داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала