تاکتیک جدید نیروهای روسی در پشت جبهه اوکراینی ها

© Sputnik / igor Onuchin /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد جدید روسی تهدیدی برای سامانه های دفاع هوایی آمریکا نامیده شد
پهپاد جدید روسی تهدیدی برای سامانه های دفاع هوایی آمریکا نامیده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2024
اشتراک
افسر بازنشسته اطلاعاتی آمریکا گفت: ارتش روسیه در حال خنثی کردن حملات پهپادهای اوکراینی در خط مقدم با کشتن اپراتورهای پهپاد است.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر در مصاحبه با کانال یوتیوب دیالوگ گفت: "در مناطق جدا شده از جبهه، ارتش اوکراین تلاش کرد تا هواپیماهای بدون سرنشین کافی را برای خنثی کردن حمله روسیه جمع آوری کند، اما آنها متوجه شدند که چگونه با آن مقابله کنند. این روش شامل ردیابی اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین است. اکنون، من معتقدم که این خطرناک ترین شغل در اوکراین به عنوان اپراتور هواپیمای بدون سرنشین است، زیرا شما برای مرگ علامت گذاری شده اید."
به گفته این نظامی سابق آمریکا، در طول کل خط تماس، یکپارچگی نیروهای اوکراینی که از دوام نیروهای مسلح اوکراین در میدان نبرد پشتیبانی می کند، فرو می ریزد. این کارشناس توضیح داد: "آنها مهمات توپخانه کافی ندارند و توانایی جایگزینی با هیچ چیز را ندارند."
ریتر در پایان گفت: "بدون پشتیبانی آتش، پیاده نظام اوکراینی در برابر گلوله باران توپخانه روسیه و حملات پهپادها بسیار آسیب پذیر است."
در اوایل فوریه، وزیر دفاع سرگئی شایگو، در یک کنفرانس تلفنی با رهبری نیروهای مسلح، اعلام کرد که تلفات نیروهای اوکراینی در ژانویه از 23 هزار نفر فراتر رفته است. وی اظهار داشت که کی یف ذخایر باقیمانده خود را به میدان نبرد می فرستند و با عجله بسیج اجباری را برای جلوگیری از فروپاشی دفاعی خود انجام می دهد. واحدهای روسی در حال حرکت به جلو و گسترش مناطق تحت کنترل خود هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала