مصاحبه با پوتین در صفحات اول تمام رسانه های بزرگ آلمان بازتاب یافت

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر مصاحبه تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه
مصاحبه تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
اشتراک
صبح امروز جمعه، تقریباً همه رسانه‌های بزرگ و تعدادی از رسانه‌های منطقه‌ای در آلمان، مقالاتی را با گزیده هایی از مصاحبه تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را در سایت‌های خود منتشر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، از جمله عکس‌ها و گزیده‌هایی از این مصاحبه در وب‌سایت‌های بیلد، اشپیگل، فوکوس ، ولت، Zeit، Handelsblatt، Tagesschau (ARD)، ZDF و تعدادی از نشریات منطقه‌ای و شهری مانند برلینر سایتونگ و Süddeutsche Zeitung منتشر شد.
از جمله موضوعاتی که رسانه‌های آلمانی به آن پرداخته‌اند، اظهارات پوتین مبنی بر اینکه فدراسیون روسیه هرگز به لهستان حمله نخواهد کرد (بیلد) و بی‌کفایتی دولت آلمان به دلیل این واقعیت است که آلمان پس از آمریکا دومین حامی مالی اوکراین از لحاظ حجم کمک های مالی است اما در عین حال کی یف اجازه نمی دهد گاز از طریق خاک اوکراین وارد آلمان شود (برلینر سایتونگ).
مصاحبه کارلسون با پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
کارلسون از صداقت پوتین در مصاحبه با وی سخن گفت
برلینر سایتونگ نیز به نقل از پوتین نوشت روسیه زمانی آماده پیوستن به ناتو بود و اکنون برای همزیستی عادی با آلمان آماده است. این نشریه یادآور می شود که کارلسون اولین روزنامه نگار غربی است که طی دو سال گذشته با رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده است.
کارلسون بامداد جمعه به وقت مسکو مصاحبه با پوتین را در وب سایت خود منتشر کرد و سپس آن را در شبکه اجتماعی X و یوتیوب منتشر کرد. در حدود 9 ساعت، تعداد بازدیدهای این ویدیو در X از 70 میلیون و در یوتیوب از 3.1میلیون نفر گذشت. این مصاحبه همچنین در سایت کرملین منتشر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала