آغاز اعتراضات سراسری کشاورزان در لهستان + ویدئو

© Sputnik / Filip Klimaszewski /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчина с флагом Польши. Архивное фото
Мужчина с флагом Польши. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
اشتراک
اعتراضات کشاورزان به طور همزمان در 260 نقطه در لهستان آغاز شد و ستون هایی از تراکتورها و سایر تجهیزات کشاورزی در راستای اکثر شهرهای بزرگ حرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را پورتال اینترنتی interia.pl منتشر کرده است.
به نوشته این پرتال، بزرگترین اقدام در شهر پوزنان برنامه ریزی شده که حدود هزار تراکتور در حال حرکت به سوی انجا هستند. کشاورزان معترض همچنین به سوی رادوم، البلاگ و دیگر شهرها حرکت کردند.
انسداد جاده ها قبلاً در شهر اوزهاروف و نزدیک گذرگاه مدیکا در مرز با اوکراین ثبت شده است. با توجه به تردد گسترده ماشین‌آلات کشاورزی در جاده‌ها و بزرگراه‌ها، پلیس از رانندگان می‌خواهد به دنبال مسیرهای انحرافی باشند.
اعلام شد که اعتراضات در سراسر لهستان به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت.
کشاورزان خواستار محدود کردن یا ممنوعیت کامل واردات محصولات کشاورزی ارزان از اوکراین، تقویت حمایت از دامپروری ملی و همچنین ابراز مخالفت با استراتژی "خط مشی سبز" اتحادیه اروپا هستند که خواستار دستیابی به صفر در انتشار کربن تا سال 2050 است. اعتراض کشاورزان از سوی وزارت کشاورزی لهستان حمایت می شود. چسلاو سکیرسکی، وزیر کشاورزی، روز پنجشنبه گفت: "ما نمی‌خواهیم اقدامات اتحادیه [تولیدکنندگان محصولات کشاورزی] را محدود کنیم، این حق آنهاست. ما معتقدیم که کشاورزان به درستی اعتراض می‌کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала