تاکر کارلسون تاریخ و زمان انتشار مصاحبه خود با پوتین را اعلام کرد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر روزنامه نگار آمریکایی تاکر کارلسون
روزنامه نگار آمریکایی تاکر کارلسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
اشتراک
مصاحبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با روزنامه نگار آمریکایی تاکر کارلسون مطابق با اعلام خود وی در تاریخ 9 فوریه ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به وقت تهران منتشر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، در پست این روزنامه نگار آمریکایی در شبکه های اجتماعی آمده است: "تاکر کارلسون با ولادیمیر پوتین مصاحبه می کند... فردا، 8 فوریه، ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شرقی (2 و 30 دقیقه بامداد 9 فوریه به وقتتهران )".
کارلسون روز سه شنبه در شبکه اجتماعی X در پس زمینه برج های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی پیامی ویدیویی منتشر کرد که در آن اعلام کرد به زودی با رئیس جمهور روسیه مصاحبه خواهد کرد. به گفته این روزنامه نگار، او این کار را انجام خواهد داد زیرا آمریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند.
Ведущий Tucker Carlson Tonight Такер Карлсон в студии Fox News Channel - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
سرزنش کارلسون در آمریکا به دلیل انجام مصاحبه با پوتین
در همان زمان، کاخ سفید، به گفته کارلسون، دو بار تلاش کرد تا مصاحبه را برهم بزند. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، اظهارات این روزنامه نگار را نادرست خواند.
در حال حاضر، این پیام کارلسون 92 میلیون بازدید داشته است.
کارلسون که محبوب ترین روزنامه‌نگار آمریکایی است، در آوریل 2023 با سر و صدای زیاد از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اخراج شد. او در برنامه خود در X اظهار داشت که آنها در تلاشند تا سیاستمداران آمریکایی را که علیه ادامه حمایت از اوکراین صحبت می کنند، با متهم کردن به داشتن ارتباط با روسیه ساکت کنند.
روز چهارشنبه، این واقعیت که مصاحبه کارلسون با پوتین انجام شد، توسط سخنگوی مطبوعاتی رهبر روسیه، دیمیتری پسکوف تایید شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала