- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه یک کارخانه ساخت پهپاد در نیکولایف را منهدم کرد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие ВС РФ учатся управлять БПЛА в школе аэроразведки "Ахмат"
Военнослужащие ВС РФ учатся управлять БПЛА в школе аэроразведки Ахмат - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
اشتراک
منبع آگاه: نیروهای مسلح روسیه یک کارخانه پهپاد و یک خوابگاه نظامیان در نیکولایف را هدف قرار دادند.
سرگئی لبدف، هماهنگ کننده طرفدار روسیه از شهر نیکولایف، با استناد به منابع آگاه عکس و فیلم های را برای خبرگزاری اسپوتنیک ارسال کرد که حاکی از حملات ارتش روسیه در شب 8 فوریه در نیکولایف به کارخانه ساخت پهپاد برای نیروهای مسلح اوکراین است. خوابگاه کارخانه، جایی که متخصصان ساخت هواپیماهای بدون سرنشین خارجی و نظامیان اوکراینی در آن مستقر بودند، نیز مورد حمله قرار گرفت.
سرگئی لبدف به اسپوتنیک گفت: در شب 8 فوریه، یک سری حملات به اهداف نظامی در شهر نیکولایف انجام شد. یکی از آنها در مرکز شهر در کارخانه ساخت پهپاد "اکواتور" بود.
وی افزود: کارخانه ساخت پهپاد "اکواتور" توسط سه پهپاد مورد اصابت قرار گرفت: اولین پهپاد به کارگاه تولید پهپادها برخورد کرد. دومین پهپاد به ساختمان خوابگاه کارخانه، جایی که نظامیان اوکراینی و متخصصان خارجی در مونتاژ و ساخت پهپادها کمک کردند. انفجار سوم قوی‌ترین انفجار بود و به قسمت مرکزی و داخلی کارخانه اصابت کرد. طبق اطلاعات ما، جیپ‌هایی با پلاک نظامی و تجهیزات نظامی در آنجا بودند.
سوخو-25 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مانور پیچیده هوازی جنگنده روسی سوخو ـ 25 هنگام حمله به مواضع ارتش اوکراین + فیلم
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала