آمریکایی‌ها در یک قدمی دیوانگی؟

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون، مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
اشتراک
در ایالات متحده به دلیل مصاحبه پوتین با کارلسون بیانیه ای صادر شد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در کانال یوتیوب "Ask The Inspector" گفت که جامعه آمریکا به مصاحبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی، نیاز دارد تا حقیقت را دریابد.
وی در ادامه افزود: "ما به این مصاحبه نیاز داریم، ما نیاز داریم که آمریکا از این مصاحبه به معنای خوب کلمه سرگشته شود. ما به احمق هایی نیاز داریم که دیوانگی خود را نشان دهند، آنها افشا خواهند شد".
به گفته ریتر، دانستن حقیقت در مورد درگیری در اوکراین بهترین اتفاقی است که در حال حاضر برای جامعه آمریکا می تواند رخ بدهد.
کارلسون روز سه شنبه در شبکه اجتماعی "ایکس" در زمینه برج های کرملین و کلیسای جامع مسیح پیامی ویدیویی منتشر کرد و در آن اعلام کرد به زودی با رئیس جمهور روسیه مصاحبه خواهد کرد.
منطقه قطب شمال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
در آمریکا از برتری عظیم روسیه دربهره برداری از منطقه قطب شمال خبر دادند
به گفته این روزنامه نگار، او به این دلیل قصد انجام این مصاحبه را داشت، زیرا آمریکایی ها کاملاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند. همزمان، کاخ سفید، به گفته کارلسون، دو بار تلاش کرد تا مصاحبه را مختل کند. دیرتر، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید اظهارات این خبرنگار را تکذیب کرد.
به گفته کارلسون، این مصاحبه در 9 فوریه در ساعت دو بامداد به وقت مسکو منتشر خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала