گلوله باران یک نانوایی در لوهانسک توسط سلاح آمریکایی

© Sputnik / Администрация Лисичанска/Telegramویرانی و تخریب نانوایی در لوگانسک پس از اصابت موشک آمریکایی
ویرانی و تخریب نانوایی در لوگانسک پس از اصابت موشک آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2024
اشتراک
گفته می شود حمله به نانوایی در لیسیچانسک توسط سامانه هیمارس انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، عصر 3 فوریه یک نانوایی در شهر لیسیچانسک بخش لوهانسک مورد اصابت گلوله موشک هیمارس قرار گرفت و دها تن زیر آوار جان باختند.
یکی از نمایندگان کمیته تحقیقات روسیه به اسپوتنیک گفت، سربازان اوکراینی به یک نانوایی در لیسیچانسک حمله کردند که احتمالاً با راکت‌اندازهای هایمرز بود. او گفت: "احتمالاً گلوله باران از طرفهایمرز انجام شده است که بازرسان نظامی کمیته تحقیقات جنایات مرتکب شده توسط نیروهای اوکراینی علیه غیرنظامیان را ثبت کرده اند."

به گفته وزارت بهداشت لوهانسک، تعداد قربانیان این گلوله باران به بیست و هشت نفر رسیده است. ده غیرنظامی دیگر زخمی شدند. پیش از این ده نفر دیگر زیر آوار پیدا شده بودند که تعدادی از آنها جان باخته بودند.

ناتالیا پاشچنکو، وزیر بهداشت جمهوری لوهانسک، گفت که حال یکی از قربانیان وخیم است و پس از عمل جراحی به بیمارستان بالینی لوهانسک منتقل شده است. همانطور که رئیس لوهانسک لئونید پاسچنیک گفت، رژیم کی یف، که در جبهه شکست خورده، عمدا در آخر هفته، زمانی که بسیاری برای خرید نان به نانوایی می روند، موشک شلیک کرد. لیسیچانسک در کنار خط مقدم قرار دارد.
گلوله باران دونتسک از سوی اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گلوله باران دونتسک از سوی اوکراین، 12 قربانی گرفت+ ویدیو
ارتش اوکراین با خروج از این شهر، بخشی از ساختمان های اداری را منفجر و ویران کرد. در نتیجه این درگیری، تأسیسات زیرساختی مهمی آسیب دید. نیروهای مسلح اوکراین همچنان به گلوله باران این شهر ادامه می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала