- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پدافند هوایی روسیه هفت پهپاد اوکراینی را در سه استان کشور منهدم کرد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر سرباز یگان پدافند هوایی روسیه
سرباز یگان پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2024
اشتراک
سامانه های پدافند هوایی روسیه هفت پهپاد را بر فراز قلمرو استان های بلگورود، ولگوگراد و روستوف رهگیری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در خبر منتشره آمده است:" رژیم کی یف شب گذشته بار دیگر با استفاده از پهپادهای از نوع هواپیما علیه اهدافی در خاک روسیه اقدام به انجام یک حمله تروریستی کرد".
این وزارتخانه افزود : "سیستم‌های پدافند هوایی نگهبان، هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز استان های بلگورود (چهار پهپاد)، ولگوگراد (دو پهپاد) و روستوف (یک پهپاد) رهگیری و منهدم کردند".
Russian artillerymen stand near a 2A65 Msta-B 152 mm towed howitzer at the firing position, as Russia's military operation in Ukraine continues, at unknown location. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2024
پوتین: ارتش اوکراین به یک سازمان تروریستی تبدیل شده است
فرماندار ولگوگراد آندری بوچاروف گفت: در این استان به دلیل سقوط پهپاد سرنگون شده آتش سوزی در یک پالایشگاه آغاز اما خاموش شد. رئیس منطقه تاکید کرد: این حادثه تلفات جانی نداشته است.
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران کرده و حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. سامانه پدافند هوایی به طور مرتب پهپادهای اوکراینی را سرنگون می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала