وزارت خارجه روسیه: دادگاه سازمان ملل از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان "دولت متجاوز" خودداری کرد

© Sputnik / Наталья Селиверстоваساختمان وزارت خارجه روسیه
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2024
اشتراک
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دادگاه سازمان ملل از کی یف پیروی نکرد و از به رسمیت شناختن فدراسیون روسیه به عنوان "دولت متجاوز" خودداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دیوان بین‌المللی دادگستری از کی‌یف پیروی نکرد و اساساً از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان یک "دولت متجاوز" و جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوگانسک به عنوان "سازمان های تروریستی" خودداری کرد.
جوآن دونوهو، رئیس دیوان بین‌المللی دادگستری روز چهارشنبه گفت: دیوان بین‌المللی دادگستری اکثر ادعاهای اوکراین علیه روسیه بر اساس کنوانسیون بین‌المللی در مورد حذف همه اشکال تبعیض نژادی در کریمه را رد کرد.
 دلار و یورو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2024
انتقال دارایی های روسیه به اوکراین چه نتیجه ای برای آمریکا خواهد داشت؟
در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: دیوان بین‌المللی دادگستری از کی‌یف پیروی نکرد و اساساً از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان یک "دولت متجاوز" خودداری کرد. دیوان بین‌المللی دادگستری همچنین ادعا های اوکراین مبنی بر اینکه جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوگانسک "سازمان های تروریستی" هستند را رد کرد.
وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد: براساس تصمیم دادگاه، کی یف امیدوار بود از خواسته های خود برای انتقال دارایی های روسیه به سرقت رفته در غرب و اعمال محدودیت های بین المللی علیه روسیه حمایت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала