"مرحله جدیدی از درگیری"؛ طرح غیرمنتظره آمریکا برای روسیه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه
حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2024
اشتراک
کارآفرین آلمانی - فنلاندی معتقد است ایالات متحده در تلاش است، تا درگیری در اوکراین را تشدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، "کیم داتکام" کارآفرین آلمانی-فنلاندی و مالک سابق بزرگترین شرکت میزبانی فایل مگا آپلود در شبکه اجتماعی ایکس خود نوشت، ایالات متحده به دلیل شکست نیروهای مسلح اوکراین در جبهه، تلاش خواهد کرد تا با تمام ابزارهای موجود درگیری در اوکراین را تشدید کند.
وی خاطرنشان کرد: "اکنون وارد مرحله جدیدی از جنگ نیابتی آمریکا می شویم. اوکراین در میدان جنگ شکست خورد و غرب نمی تواند این شکست را بپذیرد."
داتکام پیشنهاد کرد که غرب قصد دارد اقدامات تحریک آمیزی علیه روسیه انجام دهد تا مسکو را مجبور به پذیرش شروط صلحی کند که برایش غیرقابل قبول است.
این کارآفرین در پایان گفت: "این عواقب ناخوشایندی خواهد داشت. منتظر تشدید شدید تنش باشید."
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که غرب به جنگ ترکیبی علیه روسیه ادامه می‌دهد، به رژیم کی‌یف کمک اطلاعاتی و تسلیحاتی ارائه می کند. مسکو بارها اشاره کرده است که هدف ناتو رویارویی است. همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد، گسترش بیشتر بلوک امنیت بیشتری را برای اروپا به ارمغان نخواهد آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала