- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

خنثی‌سازی 21 پهپاد اوکراینی در پنج منطقه روسیه

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه
خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2024
اشتراک
طی شب گذشته، تلاش رژیم کی‌یف برای انجام حمله تروریستی با استفاده از پهپادها به اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که نیروهای پدافند هوایی شب گذشته 21 پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق کریمه، بلگورود، بریانسک، کالوگا و تولا منهدم و رهگیری کردند.
همانطور که وزارت دفاع تصریح کرد، 11 هواپیمای بدون سرنشین بر فراز کریمه، پنج فروند بر فراز بلگورود، سه فروند بر فراز بریانسک و هر کدام یک فروند در مناطق کالوگا و تولا منهدم و رهگیری شدند.
ولادیسلاو شاپشا، رئیس منطقه کالوگا، اطلاع داد که قطعات پهپاد سرنگون شده بر روی سقف یک ساختمان غیر مسکونی در حومه کالوگا سقوط کرد، آتش سوزی رخ نداد و هیچکس آسیب ندید.
امیرعبداللهیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024
امیرعبداللهیان: هیچ پهپاد و موشکی به روسیه برای بکارگیری در اوکراین ندادیم
میخائیل رازوزاف، فرماندار سواستوپل، گفت که یک پهپاد اوکراینی بر فراز منطقه دریایی در نزدیکی بلبک سرنگون شد و هیچ آسیبی به زیرساخت‌ها وارد نشد.
الکساندر بوگوماز، رئیس این منطقه گفت که یک پهپاد دیگر در منطقه ناولینسکی در منطقه بریانسک سرنگون شد.
نیروهای مسلح اوکراین به طور مداوم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، حملات پهپادها و خرابکاری ها را انجام می دهند. پدافند هوایی به طور مرتب پهپادهای اوکراینی را سرنگون می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала