- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

28 کشته در نتیجه حملات شبانه روز گذشته اوکراین در جمهوری دونتسک

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر بمب باران دونتسک
بمب باران دونتسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2024
اشتراک
رئیس جمهوری دونتسک اعلام کرد، تعداد کشته شدگان گلوله باران این منطقه توسط نیروهای مسلح اوکراین در شبانه روز گذشته به 28 نفر افزایش یافت.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری دئنتسک در کانال تلگرامی خود گفت: "تعداد کشته‌شدگان در نتیجه گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین در خاک این جمهوری به 28 نفر و تعداد زخمی ها به 30 نفر افزایش یافته است."
صبح روز 21 ژانویه، نیروهای اوکراینی به منطقه کیروفسکی دونتسک حمله کردند. منطقه بازار در منطقه کوچک تکستیلشیک زیر آتش توپخانه قرار گرفت. همانطور که قبلا توسط پوشیلین گزارش شده بود، تعداد کشته شدگان 25 نفر بود. دفتر نمایندگی جمهوری دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین (JCCC) گزارش داد که 25 نفر از جمله دو کودک زخمی شدند."
پوشیلین اعلام کرد: "در نتیجه آتش توپخانه نیروهای اوکراینی در منطقه تکستیلشیک، 27 غیرنظامی کشته شدند، 25 نفر دیگر با درجات مختلف از جمله دو نوجوان زخمی شدند. در مجموع امروز 28 نفر کشته و 30 نفر از ساکنان منطقه زخمی شدند."
پوشیلین همچنین خاطرنشان کرد که در منطقه کویبیشفسکی دونتسک، مردی متولد 1990، نیز در نتیجه حمله یک پهپاد مجروح شد. همچنین بر اثر گلوله باران در همین منطقه یک مرد متولد 1979 کشته و یک مرد متولد 1957 مجروح شد. به گفته پوشیلین، در منطقه نیکیتوفسکی و کالینینسکی گورلووکا، سه نفر از ساکنان محلی در نتیجه گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین زخمی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала