Press release_Sputnik Launches Political Talk Show in Argentina - اسپوتنیک ایران  , 1920
اسپوتنیک توضیح می دهد

مزدوران فرانسوی در اوکراین چه کسانی هستند؟

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Граждане Великобритании Эйден Эслин, Шон Пиннер и подданный Королевства Марокко Саадун Брагим в зале суда в Донецке
Граждане Великобритании Эйден Эслин, Шон Пиннер и подданный Королевства Марокко Саадун Брагим в зале суда в Донецке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2024
اشتراک
فرمانده نظامی فرانسوی درباره ایدئولوژی و دیدگاه فرانسوی هایی که در ارتش اوکراین می جنگند، صحبت کرد.
لوران بریارد، فرمانده نظامی فرانسوی در دونباس، در مصاحبه با اسپوتنیک آفریقا درباره ایدئولوژی و دیدگاه فرانسوی هایی که به اوکراین می آیند تا بجنگند، صحبت کرد.
وی گفت: از 145 نفری (مزدوران فرانسوی) که در لیست من حضور دارند، 37 نفر نئونازی آشکار هستند. آنها خالکوبی، صلیب های نازی و غیره دارند. آنها مبارزان ایدئولوژیک هستند که با ایده نبرد با روسیه آمدند و مبارزه قدیمی جنگ جهانی دوم را ادامه دادند. اینها دسته اول را تشکیل می دهند.
دسته دوم افرادی هستند که آنها را احمق های مفید می نامم. آنها می خواهند بجنگند، برای آزادی بجنگند. پروپاگاندای غربی وضعیت را به گونه ای نشان داد که گویی اوکراین توسط روسیه نابود می شود. پس اینها هم مبارز ایدئولوژیک هستند.
Мужчина из Польши пересекает границу Украины в качестве наемника  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2024
گزارش و تحلیل
واکاوی نقطه زنی دقیق روسیه به محل استقرار مزدوران فرانسوی در خارکف
دسته دیگری هم هست: مبارزانی که برای پول می آیند. تعداد آنها در بین فرانسوی ها کمتر است، اما نباید آنها را نادیده گرفت. برخی از جنگجویان خارجی گفتند که فقط برای پول آمده اند.
دسته چهارمی نیز وجود دارد، من حتی نمی دانم آنها را چگونه بنامم. اینها افرادی هستند که زندگی چندان جالبی نداشتند و به دنبال ماجراجویی و مبارزه آمدند. برای آنها دلیل خیلی مهم نیست. بدیهی است که بسیاری از آنها با دیدن فجایع جنگ، آنجا را ترک کردند. به طور کلی، آنها هیچ دلیلی برای بازگشت ندارند و البته بسیاری از آنها در حال حاضر کشته شده اند.

وی افزود: من فکر نمی کنم هیچ یک از این افراد، به استثنای نئونازی ها، متوجه باشند که چه نوع مبارزه ای انجام می دهند و برای چه کسی می جنگند. اما من فکر می کنم که حملات (روسیه) و به ویژه آخرین حمله، بسیاری از افراد را به فکر وادار خواهد کرد.

وزارت دفاع روسیه در 16 ژانویه از حمله دقیقی به محل موقت مزدوران خارجی در خارکف که عمدتاً مزدوران فرانسوی بودند، خبر داد. در نتیجه این حمله، ساختمان اسکان مزدوران خارجی به طور کامل تخریب شد. بیش از 60 مزدورخارجی کشته شده و بیش از 20 نفر به مرکز پزشکی منتقل شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала