- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش اوکراین ده موشک به سمت شهر بلگورود روسیه شلیک کرد

© Sputnikارتش اوکراین ده موشک به سمت شهر بلگورود روسیه شلیک کرد
ارتش اوکراین ده موشک به سمت شهر بلگورود روسیه شلیک کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2024
اشتراک
صبح امروز نیروهای مسلح اوکراین ده موشک به سمت شهر بلگورود و استان بلگورود شلیک کردند اما پدافند هوایی روسیه همه این اهداف را سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را ویاچسلاو گلادکوف استاندار بلگورود در پیامی ویدئویی در کانال تلگرامی خوداعلام کرد.
گلادکوف گفت: "بر اساس نتایج گلوله باران صبحگاهی شهر بلگورود و استان بلگورود تویط نیروهای مسلح اوکراین: ده موشک به سمت ما پرواز کردند که همه با موفقیت توسط پدافند هوایی ما سرنگون شدند".
استاندار ها تصریح کرد که هنوز اطلاعاتی در مورد خسارت احتمالی وجود ندارد، به استثنای شکسته شدن شیشه در یک خانه در منطقه بلگورود.
خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024
سرنگونی یازده پهپاد و راکت اوکراین بر فراز منطقه بلگورود روسیه
پیش از این کانال تلگرامی شهرداری و استانداری از خطر حمله موشکی به این شهر خبر داده بود؛ به اهالی توصیه شده بود در خانه بمانند و به پنجره نزدیک نشوند. این هشدار بعداً لغو شد.
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند و حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند.
در استان بلگورود روسیه سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است. این هشدار تقویت کار سازمان های انتظامی، انجام عملیات جستجو در ایستگاه های قطار و مکان های شلوغ، قرار دادن سازمان های پزشکی در حالت آماده باش و تقویت امنیت تاسیسات استراتژیک را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала