"سلاح مرگبار"؛ چیزی که روسیه برای نیروهای مسلح اوکراین آماده کرده است

بمب دریل
بمب دریل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2024
اشتراک
نشریه لهستانی می نویسد که بمب "دریل" روسیه ابزاری موثر برای از بین بردن خودروهای زرهی اوکراینی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه لهستانی Myśl Polska در مطلبی نوشت: "این اطلاعات چندان خوبی برای اوکراینی ها نیست، زیرا بمب نیم تنی دریل سلاح مرگباری است که به هوانوردی روسیه (بمب افکن های Su-34 و Su-24 و بمب افکن های چندمنظوره Su-30) ابزاری مدرن، مؤثر و مخرب برای از بین بردن اهداف زمینی، از جمله، به عنوان مثال، حمله به ستون های متحرک خودروهای زرهی اوکراینی می دهد."
همانطور که این نشریه خاطرنشان کرد، مهمات روسی حاوی 15 گلوله فرعی برای حمله به تانک ها و سامانه های پدافند هوایی دشمن در نظر گرفته شده است.
هوانوردی روسیه به طور فعال از بمب های هوایی مجهز به ماژول های برنامه ریزی و اصلاح جهانی در منطقه عملیات نظامی ویژه استفاده می کند. هواپیماهای جنگی روسیه بدون اینکه خود را در معرض آتش سیستم های موشکی ضد هوایی قرار دهند می توانند به مناطق مستحکم حمله کنند.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه در 8 ژانویه گزارش داد که بمب افکن های سوخو-34 روسیه با بمب های هوایی FAB-500 به منطقه مستحکم نیروهای مسلح اوکراین در جهت کراسنولیمانسک حمله کردند. خلبانان از بمب های هوایی هدایت نشده FAB-500 با ماژول برنامه ریزی و اصلاح جهانی استفاده کردند که به آنها اجازه می دهد تا حملات دقیق را از فاصله ایمن از خط تماس نبرد انجام دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала