کارشناس نظامی یمنی: حوثی ها آماده حمله آمریکا بودند

© Photo / Official social medai page of Sayyed Hassan NasrallahУдары США по Йемену. Скриншот видео
Удары США по Йемену. Скриншот видео - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2024
اشتراک
اختصاصی
کارشناس نظامی یمنی اعلام کرد که ارتش یمن برای حملات آمریکا و انگلیس کاملاً آماده بودند.
سرلشکر عبدالله الجفری به اسپوتنیک عربی گفت که نیروهای یمنی برای حملات آمریکا و انگلیس کاملاً آماده بودند.
وی گفت: ما برای این حملات کاملاً آماده بودیم، می‌دانستیم که آمریکا و عواملش حمله خواهند کرد. واشنگتن با ارتکاب چنین تجاوزاتی [علیه یمن] جعبه پاندورا را گشود که هرگز آن را نخواهد بست. ما قاطعانه به این تجاوز پاسخ خواهیم داد، سناریوهای مختلفی در حال بررسی است و ایالات متحده و بریتانیا باید با عواقب بسیار دردناک اقدامات خود کنار بیایند.
سرلشکر عبدالله الجفری خاطر نشان کرد: این حمله اصلاً ما را شوکه نکرد. ما 9 سال است که از سال 2015 با تهاجم آمریکا روبرو هستیم. آمریکایی ها از همه انواع سلاح ها از جمله سلاح های ممنوعه بین المللی علیه ما استفاده کردند. و تا به امروز نتوانسته اند به اهداف خود برسند، هرچند که این یک جنگ نیابتی بود.
وی افزود: واشنگتن با این حمله سعی دارد اعتبار خود را بازگرداند و از کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ محافظت کند. به هر حال، کاخ سفید متوجه شد که دولت یهود در نتیجه بحران اقتصادی که دقیقاً ناشی از حملات در دریای سرخ و عرب بود، به مرحله فروپاشی کامل رسیده است. این تصمیم آگاهانه و تزلزل ناپذیر ما [حمله به کشتی های اسرائیلی] برای تحقق عدالت برای مردم مظلوم فلسطین بود که هر روز در معرض نسل کشی قرار می گیرند.
این کارشناس نظامی یمنی تاکید کرد: ارتش یمن با تمام توان به مقاومت در برابر آمریکا و دیگران ادامه می دهد. ما امیدواریم که رویارویی با آمریکا مستقیم باشد، بدون جنگ های ترکیبی که واشنگتن با کمک متحدان خود در داخل و خارج از کشور به راه انداخته است.
وی در پایان گفت: عبدالمالک الحوثی، رهبر حوثی ها بارها به آمریکا نسبت به دخالت در عملیات نظامی علیه یمن هشدار داده است. پاسخ طبیعی به این تجاوز در آینده نزدیک خواهد بود. حملات هوایی هیچ تاثیری بر توانایی های نظامی ما نداشت. علاوه بر این، اهداف واقعی نبودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала