افسر سابق ارتش آمریکا: روسیه ابتکار عمل در اوکراین را به دست گرفته است

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2024
اشتراک
افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا گفت: نیروهای روسیه ابتکار عمل را در خط مقدم به دست گرفته اند و با شرایط اوکراین موافقت نخواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر در مصاحبه با کانال یوتیوب دنی هایفونگ گفت: "روسیه سرعت نبرد را دیکته می کند، هیچ مکثی وجود نخواهد داشت. اکنون اوکراینی ها در وحشت هستند."
ریتر توضیح داد که ارتش روسیه یک شکست استراتژیک به نیروهای مسلح اوکراین وارد کرده است. به رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی هشدار داده شده است که رژیم کی یف ممکن است کنترل مناطق بزرگتری را نسبت به اکنون از دست بدهد.
او در پایان گفت: "خبر بد برای اوکراین این است که روسیه بر اساس شرایط قابل قبول کی یف مذاکره نخواهد کرد. خود آنها را دیکته خواهد کرد."
از ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای پیشروی در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه بوده و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به میدان نبرد منتقل می کنند. با این حال، آنها حتی نتوانستند بر دفاع تاکتیکی ارتش روسیه غلبه کنند و متحمل خسارات جدی شدند.
پیش از این، سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه در کنفرانس تلفنی با رهبری نیروهای مسلح گفت که ارتش اوکراین در سال 2023 بیش از 215 هزار نفر و 28 هزار سلاح از دست داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала