بانک اوکراین آماده بحث در مورد محدودیت ها در پیش نویس قانون بسیج است

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2024
اشتراک
رئیس بانک ملی اوکراین، گفت که آماده است در بحث در مورد محدودیت های بانکی برای فرارهای پیش نویس پیش بینی شده در قانون جدید بسیج شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری پیشنی، در مصاحبه با Zerkalo Nedeli گفت: "ما این لایحه را مورد توجه قرار داده ایم و فکر می کنم وقتی در مجلس تدوین شد باید بحث و تبادل نظر داشته باشیم. اگر نیاز باشد در بحث شرکت می کنیم. من فکر می کنم این بحث ما را به راه حل بهینه هدایت می کند."
پیش از این، ولادیمیر زلنسکی گفته بود که ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین با او تماس گرفته تا نیم میلیون نفر دیگر را بسیج کند. در پایان ماه دسامبر، مقامات لایحه بسیج را به رادا ارائه کردند. در این لایحه پیشنهاد شده است، خدمت اجباری، تعویق برای معلولان گروه سوم، الزام مشمولان خدمت اجباری به ثبت نام در حساب الکترونیکی، معاینه پزشکی و حضور در هنگام فراخواندن به اداره ثبت نام و سربازی در زمان و مکان مشخص شده، لغو شوند.
علاوه بر این، این سند پیشنهاد می کند که شهروندان به دلیل عدم حضور در ثبت نام نظامی در زمره بدهکاران گنجانده شوند. این به معنای ممنوعیت سفر به خارج از کشور، معاملات با اموال منقول و غیر منقول، محدودیت در حق رانندگی غیره می باشد. مورد دوم ممکن است به معنای مسدود کردن حساب های بانکی باشد.
طبق این لایحه، سقف سنی بسیج از 27 سال به 25 سال کاهش می یابد. رای گیری این قانون در اولین قرائت در تاریخ 10 تا 12 ژانویه انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала