- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای مسلح روسیه برای نیروهای مسلح اوکراین چه خوابی دیده اند؟

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthآمریکا: نیروهای مسلح روسیه به نیروهای مسلح اوکراین آموزش داده اند
آمریکا: نیروهای مسلح روسیه به نیروهای مسلح اوکراین آموزش داده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2024
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا: نیروهای مسلح روسیه نیروهای مسلح اوکراین را مجبور به تسلیم خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب U.S. Tour of Duty گفت: درگیری در اوکراین با تسلیم کامل نیروهای مسلح اوکراین پایان خواهد یافت.
وی تاکید کرد: "چه نوع مذاکراتی؟ مذاکره نخواهد شد. تسلیم بی قید و شرط خواهد بود. <…> ارتش روسیه به ارتش اوکراین ضربه می زند تا ارتش اوکراین را نابود کند و این منجر به فروپاشی رژیم زلنسکی می شود."
به گفته وی، اوکراین چندین تلاش برای پایان دادن به درگیری داشته است، اما هر بار از انجام این کار خودداری کرده است. اکنون رهبری اوکراین تنها منتظر یک نتیجه از عملیات های جنگی خواهد بود.
ریتر گفت: چرا با رژیمی مذاکره می کنید که در صدد نابودی آن هستید و در انجام آن موفق هستید؟ بنابراین نه، از دیدگاه من، هیچ مذاکره ای وجود نخواهد داشت. این جنگ زمانی پایان می یابد که روسیه نیروهای مسلح اوکراین را شکست دهد و اوکراینی ها بگویند که تسلیم می شوند و بدون قید و شرط تسلیم می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала