- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله نیروهای مسلح اوکراین به محدوده بیمارستانی در دونتسک+ویدئو

© Sputnik / Sergey Baturin /  مراجعه به بانک تصاویر حمله نیروهای مسلح اوکراین به محدوده بیمارستانی در دونتسک
حمله نیروهای مسلح اوکراین به محدوده بیمارستانی در دونتسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2024
اشتراک
در نتیجه حمله نیروهای مسلح اوکراین به بیمارستانی در دونتسک سه نفر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در نتیجه حمله نیروهای مسلح اوکراین به دونتسک، سه بیمار بیمارستان شماره 6 مجروح شدند. گرمایش اصلی، خط لوله گاز و پست ترانسفورماتور موسسه پزشکی آسیب دید. الکسی کولمزین، رئیس اداره شهر این موضوع را اطلاع داد.
مشخص شده است که از ساعت 21:00 روز 6 ژانویه تا ساعت 9:00 روز 7 ژانویه، این شهر سه بار توسط نیروهای مسلح اوکراینی گلوله باران شد. دو گلوله کاست 155 میلی متری، چهار راکت از یک MLRS و یک شی انفجاری از یک پهپاد به سمت مناطق بودنوفسکی، کویبیشفسکی، لنینسکی و پتروفسکی شلیک شد.
کولمزین در کانال تلگرام خود نوشت: در منطقه لنینسکی، در قلمرو بیمارستان شماره 6 در خیابان کلینیچسکایا، سه بیمار مجروح شدند که اطلاعات شخصی آنها در حال روشن شدن است.
همچنین در ساختمان بیمارستان، سقف و شیشه‌ها آسیب دیدند، لوله اصلی گرمایش، لوله گاز، پست ترانسفورماتور و خودرو نیز آسیب دیدند. در خانه های شخصی در خیابان کلینیچسکایا، سقف و شیشه آسیب دیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала