رسانه: ترس اوکراین از مواجه شدن با فروپاشی شروع به تحقق کرده است

© U.S. Air Force / Staff Sgt. Marco Gomezکمک های نظامی امریکا به اوکراین
کمک های نظامی امریکا به اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2024
اشتراک
ستون نویس نشریه چک معتقد است که علیرغم برخی موفقیت های اولیه در دفاع، ترس اوکراین از فرسودگی به حقیقت پیوسته است.
به گزارش اسپوتنیک، "ماتیاس مولر" برای iDNES نوشت: "آنچه اوکراین و غرب بسیار از آن می ترسیدند آغاز شده است. پس از نتایج اولیه دلگرم کننده دفاع اوکراین، یک فروپاشی آغاز شد."
همانطور که مولر خاطرنشان می کند، ناتوانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در توافق با کنگره در مورد بسته کمکی جدید و چشم اندازهای توهم آمیز برای تعمیق ادغام اوکراین با اتحادیه اروپا، از جمله به دلیل وتوی مجارستان، کی یف را از دو بزرگترین کمک کننده خود محروم کرده است.
نویسنده ادعا می کند: "رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی، بدون دو حامی بزرگ دفاع اوکراین، در تلاش است راه حل های جدیدی بیابد."
با این حال، خود مولر اذعان می کند که تضعیف موقعیت اوکراین و برتری روسیه اکنون برای همه آشکار است، که به گفته او، کارشناسان ایالات متحده نیز در مورد آن صحبت می کنند.
نویسنده معتقد است: "کارشناسان آمریکایی تأکید می کنند که روسیه اکنون سربازان، موشک ها، مهمات و هواپیماهای بدون سرنشین بیشتری دارد."
این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد که این برتری به‌ویژه در روزهای پایانی سال پیش رو که با حملات فوق‌العاده قدرتمند روسیه مشخص شد، به وضوح خود را نشان داد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که تنها در هفته آخر سال 2023، 50 حمله گروهی و یک حمله گسترده در خاک اوکراین با سلاح‌های دقیق و پهپاد انجام شده است. اهداف مجتمع نظامی-صنعتی، فرودگاه های نظامی، زرادخانه ها و همچنین مکان های نظامی بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала