خوابی که سیاستمداران آمریکایی به خاطر صلح برای اوکراین دیده اند

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2024
اشتراک
روزنامه انگلیسی گزارش می دهد که سیاستمداران در ایالات متحده می دانند که برای دستیابی به صلح در اوکراین، کشور باید تقسیم شود.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله دیلی اکسپرس آمده است:" سیاستمداران آمریکایی شروع به درک این موضوع کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین عناصر در دستیابی به آتش‌بس یا توافق صلح، تقسیم اوکراین است که به پوتین اجازه می‌دهد بخشی از سرزمین‌های تحت کنترل روسیه را ترک کند".
همانطور که روزنامه نگاران خاطرنشان کردند، ایالات متحده ممکن است چنین اقدامی را در سرپیچی از تمایل ولادیمیر زلنسکی برای تلاش برای تصرف مناطق آزاد شده انجام دهد.
رسانه های غربی گزارش می دهند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین و حمایت از ولادیمیر زلنسکی خسته شده اند. به گزارش NBC، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقامات کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که اوکراین برای دستیابی به توافق باید از آن چشم پوشی کند، بحث می کنند.
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولویت مطلق برای مسکو است. به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مسکو هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً آمادگی خود را برای آن اعلام کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала