ورود دسته جمعی داعشی ها در پوشش پناهجویان از اوکراین به آلمان

© Photo / IRNAادعای آمریکا: سرکرده داعش توسط ارتش آزاد سوریه کشته شده است
ادعای آمریکا: سرکرده داعش توسط ارتش آزاد سوریه کشته شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2024
اشتراک
روزنامه آلمانی "بیلد" گزارش می دهد که حامیان و اعضای "دولت اسلامی" از کشورهای آسیای مرکزی از طریق منطقه جنگی در اوکراین و در پوشش پناهجویان اوکراینی وارد آلمان می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته بیلد، اغلب شهروندان تاجیکستانی که اعضای گروه دولت اسلامی در خراسان، شاخه ای از داعش* در پاکستان، ایران، افغانستان و آسیای مرکزی هستند، با استفاده از این طرح به آلمان می آیند.
منابع بیلد می گویند، آنها از اسناد جعلی استفاده می کنند و داستان های ساختگی شکنجه و آزار و شکنجه را برای آلمانی ها تعریف می کنند و پناهندگان اوکراینی را تقریباً بدون بررسی می پذیرند. در عین حال، مسیر دقیق حامیان تروریست ها از اوکراین به آلمان فاش نشده است.
منابع این روزنامه در سازمان های مجری قانون مدعی هستند که حامیان داعش که در پوشش پناهجو وارد آلمان شده اند، می توانند اقدامات و حملات تروریستی را هم در آلمان و هم در کشورهای دیگر برنامه ریزی کنند. بیلد گزارش می دهد: "چند ماه است که وضعیت آمادگی رزمی در سراسر اروپا حاکم است. تنها در آلمان، اسلام گرایان تاکنون سه بار تلاش کرده اند تا یک حمام خون وحشتناک ایجاد کنند، آخرین بار در کلیسای جامع کلن."
در 23 دسامبر، مقامات امنیتی اتریش، آلمان و اسپانیا گزارش دادند که یک هسته تروریستی اسلامگرا در حال آماده سازی چندین حمله تروریستی در شب سال نو و کریسمس است. این شامل گزارش هایی از خطر حمله به کلیساها در مراسم کریسمس در کلن، وین و مادرید بود. در آلمان، چهار مظنون حامی داعش به ظن برنامه ریزی برای حمله به کلیسای جامع کلن بازداشت شدند، اما سه نفر از آنها متعاقبا آزاد شدند.
* داعش؛ سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала