واکنش غیرمنتظره آمریکا به سخنرانی سال نو زلنسکی

© AP Photo / Efrem LukatskyПрезидент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Киеве, Украина
Президент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Киеве, Украина - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2024
اشتراک
افسر سابق اطلاعات آمریکا گفت که سال 2024 آخرین سال ریاست جمهوری زلنسکی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس در مورد تبریک سال نو رئیس جمهور اوکراین نوشت که سال جدید آخرین سال برای ولادیمیر زلنسکی به عنوان رئیس دولت خواهد بود.
وی نوشت: سال نو مبارک! 2024 آخرین سال شما به عنوان رئیس جمهور کشور شکست خورده ای به نام اوکراین خواهد بود.
همزمان، ریتر از رئیس رژیم کی یف پرسید که آیا او این سخنرانی تبریک را خودش نوشته است یا مدیرانش از سیا به او کمک کرده اند.
کارشناس نظامی خلاصه کرد: اینها شکست های شما و فقط شما هستند.
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2023
رسانه های آمریکایی انجام ضدحمله جدید اوکراین را بعید عنوان کردند
از ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای پیشروی در جهات جنوب دونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیه بوده و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد فرستاده اند. با این حال، آنها حتی نتوانستند بر دفاع تاکتیکی ارتش روسیه غلبه کنند و متحمل خسارات جدی شدند. به گفته سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه دشمن تاکنون تقریبا 160 هزار سرباز، 121 هواپیما، 766 تانک و بیش از 2.3 هزار خودروی زرهی مختلف را از دست داده است.
شکست ضد حمله نیز در دفتر رئیس جمهور اوکراین به رسمیت شناخته شد. به نوبه خود، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با اکونومیست اظهار داشت که ارتش اوکراین به بن بست رسیده است و قادر به نشان دادن سرعت پیشرفت چشمگیر نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала