رسانه: بریتانیا امکان تمدید درگیری در اوکراین را بررسی می کند

© AFP 2023 / Niklas Halle'nبریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد
بریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2024
اشتراک
رسانه: بریتانیا امکان تمدید درگیری در اوکراین را حداقل تا سال 2025 بررسی می کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز به نقل از یک منبع آگاه در دولت بریتانیا خبر داد که بریتانیا امکان تمدید درگیری در اوکراین را حداقل تا سال 2025 بررسی می کند.
به گفته این منبع آگاه، بریتانیا، همراه با دیگر کشورهای اروپایی، در حال "راه اندازی مکانیسم‌هایی" است تا اطمینان حاصل کند که اگر دونالد ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، بتواند بدون کمک آمریکا به اوکراین کمک کند.
به گفته تایمز، روسای اطلاعات نظامی بریتانیا بر این باورند که اوکراین در سال 2024 نمی تواند در جبهه به موفقیت دست یابد زیرا نیروی انسانی و سلاح لازم برای دستیابی به موفقیت بزرگ در میدان جنگ را ندارد.
در سال 2024، صحبت از موفقیت عملیاتی بزرگ نیست، بعید است امسال پیشرفتی حاصل شود. در سال 2024، صحبت از عقب نگه داشتن ( رئیس جمهور روسیه) پوتین تا سال 2025 است.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2023
وزارت دفاع بریتانیا: حمایت از اوکراین ادامه خواهد یافت
به نوشته تایمز، وزرای اروپا به شدت در تلاش هستند تا توانایی های تولید را در سراسر این قاره افزایش دهند تا بتوانند بدون توجه به حمایت آمریکا، سلاح و مهمات را برای حداقل یک سال دیگر به کی یف بفرستند.
این نشریه همچنین خاطر نشان کرد که به گفته برخی از مقامات غربی، اگر صحبت از دفاع شود، اوکراین می‌تواند بدون کمک ایالات متحده به حفظ قلمرو خود ادامه دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала