- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام پست دیده بانی ارتش اوکراین توسط کورنت روسیه + ویدئو

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر Противотанковый ракетный комплекс (ПТРК) "Корнет" на базе багги разведчиков Новороссийского десантно-штурмового горного соединения выполняет боевое задание
Противотанковый ракетный комплекс (ПТРК) Корнет на базе багги разведчиков Новороссийского десантно-штурмового горного соединения выполняет боевое задание  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر داد که چتربازان ارتش روسیه یک پست دیده بانی نیروهای مسلح اوکراین را در ساحل راست دنیپر با استفاده از کورنت منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت که یگان های نیروی هوابرد از گروه نیروهای "دنیپر" با استفاده از سیستم موشکی ضد تانک کورنت یک پست دیده بانی نیروهای مسلح اوکراین را در ساحل راست دنیپر در استان خرسون منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه افزود که فرماندهی یکی از تشکل های هوابرد روسیه تصمیم به انهدام پست دیدبانی توسط کورنت گرفت.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد: خدمه نظامی به سرعت به موقعیت شلیک کردند، یک موشک هدایت شونده را به سمت هدف مشخص شده پرتاب کردند و با یک ضربه دقیق یک پست دیده بانی شناسایی شده توسط اطلاعات روسیه را در ساحل راست دنیپر منهدم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала