مشاجره بر سر هدایای کریسمس در آمریکا/ پسر نوجوان به خواهرش شلیک کرد

© AP Photo / Wilfredo LeePolice tape is wrapped around a palm tree outside the Wilkie D. Ferguson Jr. U.S. Courthouse, Monday, June 12, 2023, in Miami, Fla. Former President Donald Trump is set to appear at the federal court Tuesday, on dozens of felony charges accusing him of illegally hoarding classified information.
Police tape is wrapped around a palm tree outside the Wilkie D. Ferguson Jr. U.S. Courthouse, Monday, June 12, 2023, in Miami, Fla. Former President Donald Trump is set to appear at the federal court Tuesday, on dozens of felony charges accusing him of illegally hoarding classified information. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2023
اشتراک
پسرنوجوان پس از مشاجره بر سر هدایای کریسمس به خواهر خود در فلوریدای آمریکا شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باب گوالتیری، کلانتر شهرستان پینلاس گفت که یک نوجوان در فلوریدا پس از مشاجره بر سر هدایای کریسمس به خواهرش شلیک کرد و او را کشت.
وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این را با کنایه می گویم: برای نوجوانان کاملاً طبیعی است که اسلحه درآورند تا بفهمند چه کسی باید چند هدیه برای جشن بگیرد.
کلانتر گفت که پلیس دو نوجوان سیاه پوست 14 و 15 ساله را بازداشت کرد و خواهر سیاه پوست 23 ساله آنها بر اثر جراحات جان باخت.
قانون حمل اسلحه در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
تغییرات در قانون حمل اسلحه در آمریکا
بچه ها در شب کریسمس وقتی برای خرید کادو رفتند با هم دعوا کردند. علت درگیری حسادت به تعداد هدایا بود. مشاجره در خانه مادربزرگشان ادامه داشت. یکی از نوجوانان با بیرون کشیدن اسلحه، برادر 15 ساله خود را تهدید کرد که به سرش شلیک می کند. سپس به بیرون رفت و به سینه خواهرش که کودکش را با کالسکه راه می برد شلیک کرد. ضارب پس از این رویداد مورد شلیک برادر بزرگترش قرار گرفت و از ناحیه شکم زخمی شد.
وی به گوالتیری با کنایه گفت: داشتن اسلحه برای نوجوانان برای حل و فصل اختلافات با برادرانشان طبیعی است. متوفی دو کودک 11 ماهه و 6 ساله از خود به جای گذاشت؛ پسرنوجوان نجات یافت؛ وی و برادرش بازداشت و به اتهام قتل و اقدام به قتل متهم شدند.
کلانتر تصریح کرد: نوجوانی که خواهرش را به قتل رساند حتی با اسلحه ای که با آن دست به جنایت زده بود در شبکه های اجتماعی ژست گرفت و همسایه ها می گفتند او و برادرش مدام با خود اسلحه حمل می کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала