استقرار کشتی‌های جنگی هند در دریای عرب

© AP Photo / Rafiq MaqboolКорабли ВМС Индии во время учений
Корабли ВМС Индии во время учений - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2023
اشتراک
مرکز عملیات دریایی فرماندهی نیروی دریایی غرب با هماهنگی نزدیک با گارد ساحلی و همه نهادهای ذیربط وضعیت را به طور فعال رصد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی نیروی دریایی هند اعلام کرد که پس از حمله پهپاد به یک کشتی تجاری، نیروی دریایی هند سه کشتی جنگی را در دریای عرب مستقر خواهد کرد.
این مقام گفت: "با در نظر گرفتن موج حملات اخیر در دریای عرب، نیروی دریایی هند ناوشکن های حامل موشک‌های هدایت شونده مورموگائو، کوچی و کلکته را برای بازدارندگی در مناطق مختلف مستقر کرده است".
سخنگوی نیروی دریایی ارتش افزود: "هواپیماهای شناسایی دریایی P8I با برد بلند در این عملیات شرکت خواهند کرد. مرکز عملیات دریایی فرماندهی نیروی دریایی غرب با هماهنگی نزدیک با گارد ساحلی و همه نهادهای ذیربط وضعیت را به طور فعال رصد می کند".
Концептуальный рисунок межконтинентальной баллистической ракеты LGM-35A ВВС США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2023
آمریکا قصد دارد موشک های زمین به زمین را در منطقه هند و اقیانوس آرام مستقر کند
چندی پیش، دفتر عملیات تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد که حمله هواپیمای بدون سرنشین به یک کشتی تجاری در سواحل هند آسیب رساند و این حادثه تلفات جانی نداشت. کشتی حامل نفت خام شیم پلوتو که 20 خدمه هندی داشت مورد اصابت قرار گرفت. پنتاگون متعاقباً اعلام کرد که هواپیمای بدون سرنشینی که به کشتی حمله کرد از ایران پرتاب شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала