- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله جنگنده های روسی سوخو-25 به پایگاه های ارتش اوکراین

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده های روسی سوخو-25
جنگنده های روسی سوخو-25 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هواپیماهای تهاجمی روسیه پایگاه های ارتش اوکراین را در راستای کراسنولیمانسک بمباران کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است:" خدمه هواپیماهای تهاجمی سوخو-25 نیروی هوافضا به استحکامات و نیروی انسانی دشمن در جهت کراسنولیمانسک ضربه زدند. این حمله با موشک های هدایت نشونده هوایی S-8 انجام شد. علاوه بر این حمله به هدف در ارتفاع بسیار پایین 25 متری انجام شد".
بر اساس گزارش های توپچی، تمام اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند. پرواز طبق معمول انجام شد. پس از حمله، خدمه با انجام مانور ضد موشک، به سوی تله های مادون قرمز شلیک کرده و با موفقیت به فرودگاه خود بازگشتند.
خلبان با علامت تماس "جوسای" (Dzhusay) توضیح داد، پرواز با شرکت دو جنگنده انجام شد. سرعت در حداقل ارتفاع 800 کیلومتر در ساعت بود.
در ویدئویی که وزارت دفاعروسیه منتشر کرده ، می‌توان یک جفت هواپیمای تهاجمی را دید که در ارتفاع بسیار پایین به پرواز در می‌آیند و تله‌های حرارتی را مورد اصابت و شلیک قرار می‌دهند.
به گفته وزارت وزارت دفاع روسیه ، طی هفته گذشته، یگان‌های گروه مرکزی نیروهای مسلح 13 حمله گروه‌های تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کراسنولیمانسک دفع کردند. دشمن تقریباً 1155 سرباز، یک تانک، 19 خودروی زرهی جنگی، 21 خودرو و 7 قبضه توپ صحرایی را از دست داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала