جمهوری آفریقای مرکزی آماده است تا در مورد استخراج الماس در خاک خود با روسیه گفتگو کند

© Photo / Gem Diamonds الماس
 الماس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2023
اشتراک
سیلوی بایپو-تمون، وزیر امور خارجه جمهوری آفریقای مرکزی اعلام کرد: اگر طرف روسی خواهان تقویت همکاری اقتصادی با بانگی (پایتخت آفریقای مرکزی) از طریق استخراج الماس است، باید با وزارتخانه های مربوطه در این کشور مذاکره کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه جمهوری آفریقای مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا بانگی قصد دارد با شرکت های روسی درباره استخراج الماس در این کشور توسط شرکت های روسی مذاکره کند، گفت: "هر کشوری که بخواهد به ما کمک کند تا به منابع خود ارزش ببخشیم تا بتوانیم از آنها بهره مند شده، کشور خود را توسعه داده و برای بهبود سطح رفاه مردم جمهوری آفریقای مرکزی سود کسب کنیم، ما برای این کار آماده هستیم. اگر فدراسیون روسیه قصد داشته باشد همکاری اقتصادی آتی خود را از طریق استخراج منابع تقویت کند – می تواند به جمهوری آفریقای مرکزی بیاید. ما کد معدنی داریم، مجموعه ای از رویه ها که باید رعایت شود. بگذارید (مقامات مربوطه) با وزارتخانه های مربوطه بحث و گفتگو کنند".
الماس روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
هند از گروه هفت خواست تا محدودیت های واردات الماس از روسیه را به تعویق بیندازند
در ماه فوریه، الکساندر بیکانتوف، سفیر روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی که طرف روسی قصد دارد به این کشور کمک کند تا صادرات الماس خود را قانونی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала