نصب موشک‌های‌ مجهز به هوش مصنوعی بر روی شناورهای سپاه در ایران

© Photo / Tasnim News Agencyنصب موشک‌های‌ مجهز به هوش مصنوعی بر روی شناورهای سپاه در ایران
نصب موشک‌های‌ مجهز به هوش مصنوعی بر روی شناورهای سپاه در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
اشتراک
علی رضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد موشک‌هایی‌ با برد بالا، مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیری پیش از شلیک بر روی شناورهای سپاه نصب شد.
به گزارش اسپوتنیک، دریادار پاسدار " علیرضا تنگسیری " روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار کرد: با طراحی شناورهای جدید با برد بالای شلیک موشک و مجهز به هوش مصنوعی، تحول و انقلابی در توان بازدارندگی نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است.
وی افزود: از جمله مهمترین ویژگی های این شناورها، داشتن سرعت بالاتر و توانمندی منحصربه‌فرد است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های این شناورها، نصب موشک‌ مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک است.
تنگسیری ادامه داد: ساخت این شناورها توسط متخصصین ایرانی در نیروی دریایی سپاه نشان از عزم جدی فرزندان این کشور برای خودکفایی نظامی است.
سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2023
فرمانده نیروی دریایی سپاه از مجهز شدن این نیرو به انواع تسلیحات هوشمند و بی سرنشین خبر داد
وی عنوان کرد: "استعداد، کمیت و کیفیت" از جمله مهمترین شاخص‌ها برای طراحی و ساخت این شناورها با قدرت حمل موشک‌های مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بخشی از یگان‌های نیروی دریایی سپاه مجهز به این شناورها شده و به زودی تمامی یگان های رزمی نیز شامل می‌شود.
تنگسیری اضافه کرد: شناورهایی با کلاس "حاج قاسم" با نام‌های "شهید صیاد شیرازی و شهید "حسن باقری" ساخته شده و با الحاق شدن شناور "ابومهدی المهندس" به زودی شناور شهید "رئیس علی دلواری" نیز به ناوگان ‌نیروی دریایی سپاه اضافه می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала