وزارت امور خارجه روسیه: به تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پاسخ خواهیم داد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2023
اشتراک
نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت که تمام اقدامات یک طرح غیرقانونی علیه روسیه پاسخ مناسب دریافت خواهند کرد.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، در خصوص تصویب احتمالی بسته دوازدهم تحریم‌های ضدروسی اتحادیه اروپا به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که تمام اقدامات یک طرح غیرقانونی علیه روسیه پاسخ مناسب دریافت خواهند کرد. همانطور که قبلا پاسخ دادیم، الان هم همینطور خواهد بود.
پیشتر، پولیتیکو به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده بود که اتریش ایرادات فنی دوازدهمین بسته تحریم‌های ضدروسی اتحادیه اروپا را پس گرفته است. در عین حال، یک منبع اروپایی آشنا به این روند خاطرنشان کرد که روند تصویب نهایی بسته جدید تحریم ها در سطح وزیران در شورای اتحادیه اروپا هنوزآغاز نشده است.
زاخارووا خاطر نشان کرد: ما به طور سنتی پاسخ می دهیم، همانطور که به خوبی می دانید، تمام اقدامات، اعمال و گامهایی که به شکل یک طرح غیرقانونی علیه کشور ما انجام می شود، پاسخ مناسبی دریافت می کند. در چارچوب بین سازمانی تصمیمات مناسب گرفته می شود و سپس تصویب و اجرا می شود، همانطور که قبلا بود. الان هم همینطور خواهد بود.
بلگراد، پایتخت صربستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2023
گزارش و تحلیل
سیاستمدار صرب: عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین آمریکازدایی و دلارزدایی را آغاز کرد
پیشتر، رسانه ها به نقل از منابع اروپایی گزارش داده بودند که اتریش از تصویب بسته تحریمی جلوگیری می کند و به دنبال حذف بانک بین المللی Raiffeisen (RBI) از لیست سیاه اوکراین در ازای حمایت این کشور از تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه فدراسیون روسیه است. در مارس 2023، آژانس ملی پیشگیری از فساد اوکراین، گروه بانکی اتریشی Raiffeisen Bank International را به دلیل ادامه کار در روسیه در لیست سیاه خود قرار داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала