- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

جنگنده های سوخو-34 روسیه پست های فرماندهی اوکراین را منهدم کردند + ویدئو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Международный военно-технический форум "АРМИЯ-2023", Россия
Международный военно-технический форум АРМИЯ-2023, Россия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از انهدام پست های فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین توسط جنگنده های سوخو-34 روسیه منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز جمعه ویدئویی منتشر کرد که در آن نشان می دهد که چگونه خدمه جنگنده های سوخو-34 نیروهای هوافضای روسیه با استفاده از بمب های انفجاری قوی با ماژول های برنامه ریزی، پست های فرماندهی و همچنین خودروهای حمل و نقل و خودروهای زرهی سنگین نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کوپیانسک منهدم کردند.
در ویدئو آمادگی هواپیماها برای برخاستن، صعود برای انجام یک ماموریت جنگی، پرتاب بمب‌های هوایی بر روی مواضع و بازگشت به فرودگاه اصلی نشان داده می شود.
در توضیحات ویدئو گفته می شود: خدمه سوخو-34 در حین انجام یک ماموریت رزمی در منطقه عملیات ویژه نظامی، مطابق با ماموریت پروازی، وارد منطقه مشخص شده و به اهداف تعیین شده حمله هوایی کردند. خدمه با بمب های هوایی پر انفجار با ماژول برنامه ریزی مواضع دشمن را بمباران کردند.
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که خلبانان با دریافت تاییدیه اطلاعاتی مبنی بر دقیق بودن حملات، بدون ورود به منطقه پدافند هوایی دشمن به سلامت به فرودگاه مبدا بازگشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала