گزارش و تحلیل

خودرو های روسیه به ایران می آیند، خودرو های ایران به روسیه

خودرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2023
اشتراک
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صمت جمهوری اسلامی ایران، سفرای عضو اتحادیه اوراسیا، معاون وزیر حمل و نقل روسیه و شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در نمایشگاه‌بین‌المللی تهران افتتاح شد و تا ۱۶ ام آذر ادامه دارد.
۱۰۰ شرکت ایرانی صادراتی در حوزه‌های انرژی،نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش‌بنیان و .. آخرین دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند.
در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه،ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی حضور دارند؛ همچنین هیات تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از نمایشگاه بازدید می‌کنند.
محسن نیک بین، مدیر صادرات مجموعه ایران خودرو در این زمینه به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت:
ما استراتژی ورود به بازار روسیه را از سال گذشته به مرحله عملیاتی رساندیم و در حوزه خودرو و قطعات خودرو فعالانه اقدام کردیم، شش ماه قبل ما تعدادی خودرو را به بازار روسیه ارسال کردیم تا بازاریابی کنیم و مدل‌های مطلوب بازار روسیه را به دست بیاوریم.
این خودروها اکنون به روسیه ارسال شده، پلاک شده و در اختیار برخی از مراکز فروش خودرو در روسیه قرار گرفته، در کنار آن ما ارزیابی لازم را از مشتریان محصولاتمان به واسطه حضور در نمایشگاه‌ های خودروسازی در روسیه انجام می‌دادیم‌
وی افزود: ما به این نکته دست پیدا کردیم که برند و محصول ما در روسیه دارای جایگاه است بر آن مبنا برنامه‌ های زیرساختی ایجاد کردیم که یکی از آنها بحث‌های استاندار بود در کنار آن مسائل بانکی و بسیاری دیگر از مسائل را داشتیم که اکنون آنها را حل کرده‌ایم.
از میان خودروهای سواری ما خودروی تارا و پس از آن خودروی دنا مورد پسند بازار روسیه بود.
مدیر صادرات مجموعه ایران خودرو، صادرات خودروی سنگین به روسیه را کماکان در مرحله گفتگو توصیف کرد و اظهار داشت:
در حوزه خودروهای سنگین نیز گفتگو هایی را با طرف ‌های روسی از سال گذشته داشتیم کماکان این گفتگوها ادامه دارد و امیدواریم به زودی به یک نقطه مشترک برای تجارت برسیم بخشی از مشکلات ما در حوزه خودروهای سنگین استانداردها بود و بخش دیگر نیز مذاکرات قیمتی بود.
مدیر فروش و تجارت بین الملل کمپانی لادا به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت:
ما در نمایشگاه اوراسیای امسال محصولات برتر کمپانی لادا را به نمایش گذاشته‌ ایم، مسئولیت من گسترش تجارت کمپانی لادا در سطح جهانی است و ایران به عنوان یک هدف با اهمیت بالا برای کمپانی ما مطرح می‌شود چرا که ما متوجه هستیم در ایران پتانسیل لازم و فرصت‌ های خوبی برای ما فراهم است تا محصولاتمان را عرضه و به فروش برسانیم.
اکنون نیکا موتور را به عنوان یک شریک تجاری مطلوب در ایران شناسایی کردیم و به عنوان نماینده کمپانی لادا در ایران قرار است مجموعه نیکا موتور فعالیت انجام دهد.
مدیر فروش و تجارت بین الملل کمپانی لادا، خودرو های حاضر در نمایشگاه را ابنگونه برشمرد: تلاش ما بر آن است که تمامی محصولات کمپانی لادا را به ایران عرضه کنیم اکنون بهترین مدل ما به نام وستا به عنوان یکی از مدرن‌ ترین خودرو های سواری کمپانی لادا در ایران به نمایش گذاشته شده، این خودرو کامل‌ ترین و منطبق‌ ترین محصول کمپانی لادا با خواسته ‌ها و نیازهای بازار ایران است.
محصول دیگر ما با عنوان لادا گراندا یکی از خوش قیمت ‌ترین خودروهای سواری تولید شده توسط کمپانی ما است که کیفیت بالایی نیز دارد.
و مدل نوادا دیگر محصولی است که در ایران به نمایش گذاشته ‌ایم این خودرو توانمندی ‌های کامل در جاده را دارد، این خودرو هیچ رقیبی در بازار ندارد و در نوع خود بی‌همتا محسوب می ‌شود.
بر این باورم که در نیمه اول سال میلادی و بهار آینده محصولات کمپانی لادا در ایران به عرضه عمومی خواهند رسید.
ایران خودرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2023
گزارش و تحلیل
خودرو های ایران، رقیب خودرو های چینی در اوراسیا
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала