اگر جامعه بین المللی قتل کیوا را محکوم نکند، بر عمل تروریستی کی‌یف سرپوش می گذارد

CC BY-SA 4.0 / Sandlerdarina / Illia Kyva (cropped image) اگر جامعه بین المللی قتل کیوا را محکوم نکند، ترور از طرف کی‌یف را پوشش می دهد
 اگر جامعه بین المللی  قتل کیوا را محکوم نکند، ترور از طرف کی‌یف را پوشش می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2023
اشتراک
لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین‌الملل دوما گفت: اگر جامعه بین‌المللی قتل ایلیا کیوا، معاون سابق پارلمان اوکراین را محکوم نکند، این به معنای سرپوش گذاشتن بر تروریسم دولتی در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، بازرسان در محل کشته شدن کیوا مشغول کار هستند.
اسلوتسکی گفت: قتل کیوا یکی دیگر از جنایات خونین رژیم تروریستی زلنسکی است. معاون سابق مردم یک سیاستمدار نسبتاً جنجالی از هر نظر بود. اما خوشحالی که سخنران اطلاعاتی اوکراین در مورد مرگ او صحبت می کند عملاً هیچ شکی در مورد دخالت سرویس های ویژه اوکراین باقی نمی گذارد. در این صورت واکنش جامعه بین المللی نشان دهنده خواهد بود. اگر قتل یکی دیگر از مخالفان رئیس جمهور اوکراین محکوم نشود، دوباره استانداردهای دوگانه و سرپوش گذاشتن بر تروریسم دولتی در اوکراین وجود دارد.
روز چهارشنبه، یکی از نمایندگان خدمات اورژانس روسیه گزارش داد که جسد، احتمالاً جسد کیوا، در روستای سوپونوو، منطقه شهری اودینتسوا اطراف مسکو پیدا شده است. بعداً، اولگا ورادی، دستیار ارشد رئیس دفتر مرکزی منطقه مسکو گفت که یک پرونده جنایی پس از قتل مردی در منطقه شهری اودینتسوا در حومه مسکوباز شده است که این فرد ایلیا کیوا نماینده سابق پارلمان اوکراین است.
بر اساس داده های تحقیقات اولیه، در پارک یکی از روستاهای منطقه شهری اودینتسوا، یک فرد ناشناس از یک سلاح ناشناس به کیوا شلیک کرده است. او بر اثر جراحات وارده در دم جان باخت. بازرسان در صحنه قتل کیوا در منطقه مسکو مشغول به کار هستند و عوامل این جنایت در حال شناسایی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала