- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نظامیان اوکراینی: درگیری به بن بست رسیده است

© AP Photo / Iryna Rybakovaنظامیان اوکراینی: درگیری به بن بست رسیده است
نظامیان اوکراینی: درگیری به بن بست رسیده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2023
اشتراک
رسانه ها می گویند: مقامات نظامی اوکراین اعتراف کردند که درگیری ها به بن بست رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد، با شروع زمستان، مقامات نظامی اوکراین اعتراف می کنند که درگیری در اوکراین "به بن بست رسیده است".
این رسانه می نویسد: با فرا رسیدن زمستان و توقف نیروها در خط مقدم، مقامات ارشد نظامی اوکراین اذعان می کنند که جنگ به بن بست رسیده است.
پیش از این، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، در مصاحبه با مجله اکونومیست، به بن بست رسیدن این درگیری اذعان داشت و گفت: "به احتمال زیاد، پیشرفت عمیق و درستی حاصل نخواهد شد." به گفته زالوژنی، طبق "کتب درسی ناتو"، نیروهای مسلح اوکراین باید قبلاً در کریمه می جنگیدند. بعداً ولادیمیر زلنسکی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، خود را توجیه کرد و گفت که "این یک بن بست نیست".
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست می نویسد که عدم اطمینان در میان سربازان اوکراینی در همه جبهه‌ها حاکم است و روحیه شان در حال تضعیف است.
به گفته این نشریه، در آغاز سال، عزم غرب در اوج بود، نیروهای اوکراینی احساس اعتماد به نفس داشتند و ولادیمیر زلنسکی پیروزی در همه جبهه ها را پیش بینی کرد. اکنون وضعیت متفاوت به نظر می رسد. در حال حاضر بلاتکلیفی در همه زمینه ها وجود دارد. روحیه در اوکراین ضعیف شده است. توجه بین المللی به خاورمیانه معطوف شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала