ترامپ بایدن را مقصر افول آمریکا و از دست دادن رویای آمریکایی دانست

© AP Photo / Charles Krupaدونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2023
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مقاله ای که در مجله نیوزویک منتشر شد، جو بایدن از حزب دموکرات، رئیس جمهور فعلی را به جنگ علیه جوانان آمریکایی، زوال ملت و از دست دادن رویای آمریکایی متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله ترامپ آمده است: "جو بایدن به جای اینکه به جوانان ما کمک کند زندگی، پیشرفت شغلی و تشکیل خانواده خود را با اطمینان شروع کنند، رویاهای آنها را با بدهی ها، مالیات و تورم درهم شکسته و راه را برای آینده ای پر از خشم و ناامیدی هموار می کند... در دوران بایدن، ما یک ملت در حال افول شده و به سرعت در حال از دست دادن رویای آمریکایی هستیم." به گفته رئیس جمهور سابق آمریکا، نابودی اقتصاد آمریکا توسط بایدن "فقط آغاز جنگ او علیه جوانان" است.
Бывший президент США и кандидат в президенты от Республиканской партии в 2024 году Дональд Трамп во время предвыборной кампании - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2023
دادگاه ایالت کلرادو آمریکا اجازه شرکت ترامپ در انتخابات 2024 را صادر کرد
وی افزود که "ضعف غیرقابل تصور" بایدن در صحنه جهانی، ایالات متحده آمریکا را به جنگ جهانی سوم می کشاند، "که نسل کاملی از جوانان آمریکایی را ویران خواهد کرد." در همان زمان، ترامپ وعده داد که اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 پیروز شود، به سرعت "بزرگترین اقتصاد تاریخ جهان" را بازسازی خواهد کرد تا جوانان بتوانند شکوفا شوند.
انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 برگزار خواهد شد. ترامپ، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا، ویوک راماسوامی تاجر، نیکی هیلی سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی و دیگران برای نامزدی از طرف حزب جمهوری خواه رقابت می کنند. تا به حال مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده، داگ بورگوم فرماندار داکوتای شمالی، آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس و تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی از رقابت های انتخاباتی کنار رفته اند. جو بایدن، رهبر کنونی آمریکا در ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد دوباره از طرف حزب دموکرات انتخاب شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала