- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

هشدار مسکو درباره امکان استفاده کی یف از عوامل جنگ بیولوژیکی

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر ایالات متحده آمریکا هشت آزمایشگاه با عفونت های خطرناک ایجاد کرد
ایالات متحده آمریکا هشت آزمایشگاه با عفونت های خطرناک ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2023
اشتراک
رئیس نیروهای دفاع رادیویی، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه در نشست سوم کنگره دانشمندان جوان گفت: "وزارت دفاع روسیه احتمال می دهد که نیروهای مسلح اوکراین ممکن است از عوامل بیولوژیکی در ارتباط با ضد حمله ناموفق خود استفاده کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال "ایگور کریلوف" روز سه شنبه اعلام کرد:" با توجه به اینکه نیروهای مسلح اوکراین در مجموع نتوانسته اند در جریان به اصطلاح ضد حمله خود به موفقیت های جدی دست یابند، وزارت دفاع انتظار دارد فعالیت آنها به سمت اشکال غیر استاندارد جنگ از جمله استفاده از جنگ افزارهای بیولوژیکی تغییر کند. این ممکن است آلودگی عمدی منابع آب، از جمله آب آشامیدنی، منابع غذایی و خوراک دام باشد".
وی افزود: "شواهد غیرمستقیم برای این امر، کشف تعداد زیادی از سویه‌های منتقل شده از مجموعه‌های حرارتی آمریکایی و همچنین محیط‌های بیولوژیکی منجمد برای کشت پاتوژن‌های محیط باکتریایی و ویروسی در سرزمین‌های آزاد شده است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала