"ماموریت غیرممکن"؛ چیزی که غرب از زلنسکی می خواهد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس پنتاگون گفت: "غرب به طور خصوصی اصرار دارد که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین مسیر پایان دادن به درگیری با روسیه را از طریق مذاکره آغاز کند".
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت:" در پشت صحنه از زلنسکی خواسته شد تا مسیری را به سمت نوعی حل و فصل مناقشه از طریق مذاکره ترسیم کند. و من فکر می کنم که برای زلنسکی این ماموریت غیرممکن است."
به گفته وی، رهبر اوکراین همچنان تمایل خود را برای رفتن به پایان پیروزمندانه اعلام می‌کند، زیرا در آغاز درگیری، متحدان غربی به او قول داده بودند "هر آنچه بخواهی".
مک گرگور در پایان گفت: "به طور جزیی، همه اعضای ناتو، به ویژه اروپایی‌ها، اگرچه فکر می‌کنم کانادایی‌ها و آمریکایی‌ها نیز اکنون متوجه می‌شوند: "ببینید، دیگر تمام شده است"".
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک سوی صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولویت مطلق برای مسکو است. به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، این کشور هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً آمادگی خود را برای آن اعلام کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала