- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"همه چیز از دست رفت"؛ حملات روسیه، دلیل دست خالی اوکراین در میدان نبرد

ناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا گفت: "ارتش روسیه، نیروهای مسلح اوکراین را از حجم عظیمی از تجهیزات محروم کرده است".
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" در مصاحبه با کانال یوتیوب Gegenpol گفت:" 300 تانک از بین رفته است. 55 دستگاه خودرو مفقود شده اند. می دانید، این لزوماً تجهیزات دقیقی نیست که به آنها منتقل شده است، اما ضرر و زیان تقریباً با مبلغ منتقل شده مطابقت دارد. این تجهیزات از زرادخانه اوکراین حذف شدند و چیزی برای جایگزینی آنها وجود ندارد. چیزی از آنها باقی نمانده است. اروپا دیگر چیزی برای دادن به کی یف در اختیار ندارد".
وی همچنین خاطرنشان کرد: "حتی اگر نیروهای مسلح اوکراین در جریان حمله خود بتوانند در جایی پیشروی کنند، ارتش روسیه همچنان آنها را عقب می راند و به همین دلیل است که تمام فداکاری های اوکراینی ها بیهوده دیده می شود".
این نظامی اسبق آمریکایی در پایان گفت:" اوکراین در حملات متقابل خود به جز قربانی کردن جان 90 هزار نفر دیگر چیزی به دست نیاورد. تمام تجهیزات و ادواتی را که به کی یف داده بودند از دست رفتند".
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2023
افسر آمریکایی خبر ناخوشایندی را به زلنسکی اطلاع داد
نیروهای مسلح اوکراین برای ششمین ماه است که در تلاش برای پیشروی در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه هستند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به میدان نبرد منتقل می کنند. به گفته ولادیمیر پوتین، ضد حمله اوکراین عملاً شکست خورده و ارتش روسیه در حال بهبود مواضع خود در سراسر خط مقدم است. همانطور که سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه تصریح کرد، تلفات ارتش اوکراین از ابتدای نوامبر به بیش از 13700 نفر و همچنین حدود 1800 واحد انواع سلاح و تجهیزات نظامی رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала