- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اسیر شدن 4 نظامی اوکراینی توسط هواگرد تهاجمی روسیه + ویدئو

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты в траншее. Архивное фото
Украинские солдаты в траншее. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2023
اشتراک
هواگردهای تهاجمی نیروهای هوابرد گارد ایوانوف، چهار سرباز نیروهای مسلح اوکراین را در جریان حمله به یک سنگر اوکراینی در شمال آرتموفسک اسیر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در این خصوص اطلاع داد.
خدمه پهپاد یک جوخه مستحکم نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه آرتموفسک شناسایی کردند، پس از آن خدمه توپخانه نیروهای هوابرد آماده سازی توپخانه را انجام دادند و واحدهای تهاجمی برای حمله پیشروی کردند، در جریان حمله تعدادی از پرسنل نظامی اوکراین عقب نشینی کردند و چهار پرسنل نظامی تسلیم نیروهای روسی شدند.
در پیام وزارت دفاع آمده است: نیروهای روسیه که مخفیانه و بدون توجه دشمن از جهات مختلف نزدیک شدند، به نقطه قوی دشمن حمله کردند. نیروها با شکستن مقاومت ارتش اوکراین با شلیک سلاح های سبک و نارنجک های تکه تکه دستی، آنها را مجبور کردند که سلاح های خود را زمین بگذارند و تسلیم شوند. آنهایی که مقاومت کردند کشته شدند. در نتیجه نبرد، چهار سرباز نیروهای مسلح اوکراین اسیر شدند، بقیه ضمن رها کردن مقدار زیادی سلاح و مهمات، عقب نشینی کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала