سلاح های جادویی؟ تانک هایی که برای اوکراین بی فایده بودند

© Sputnik / Ivan Rodionov /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین
انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
به گزارش بیزینس اینسایدر به نقل از کارشناسان نظامی، تانک های لئوپارد آلمانی، چلنجر بریتانیایی و آبرامز آمریکایی به نیروهای مسلح اوکراین کمکی در راستای تغییر اوضاع در جبهه نکردند.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه در مطلبی نوشت:" ین تانک ها هنوز به یک "سلاح جادویی" تبدیل نشده اند و اکنون اوکراین باید تصمیم بگیرد که چگونه از زرادخانه محدود خود در مواجهه با زمستان، عملیات تهاجمی کند و تشدید حملات روسیه استفاده کند".
همانطور که در این مطلب اشاره شده، تانک های لئوپارد و چلنجر برای ضد حملات به نیروهای مسلح اوکراین تحویل داده شدند، اما ارتش اوکراین از آنها استفاده کامل نکرد، زیرا آنها نتوانستند از پیشرفت خط دفاعی روسیه برای حرکت آزادانه این وسایل جنگی، اطمینان حاصل کنند.
همانطور که فوربس گزارش داد، ارتش روسیه اخیراً یک چهارم تانک های آلمانی لئوپارد 2 را که به اوکراین عرضه شده بود، منهدم کرد. وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که در ماه ژوئن و ژوئیه، نیروهای مسلح اوکراین 25 خودروی جنگی لئوپارد را در جریان ضد حمله از دست دادند. تمام تانک های منهدم شده از این نوع که در عکس ها و فیلم ها توسط این وزارتخانه و افسران ارتش روسیه نشان داده شده است، متعلق به اصلاحات 2A4 و 2A6 هستند.
در مجموع، بریتانیا 14 تانک چلنجر 2 را به اوکراین عرضه کرد که برخی از آنها قبلاً منهدم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала