"زمستان سخت فرا رسید"؛ تهدیدی برای زلنسکی که فاش شد

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
تحلیلگر سابق سیا گفت: "یخبندان های شدید در زمستان امسال ممکن است دلیلی باشد که اوکراینی ها دیگر نمی خواهند خاموشی های مداوم گرما و برق را تحمل کنند و خواهان استعفای زلنسکی هستند".
لری جانسون، در مصاحبه با کانال یوتیوب Dialogue Works اضافه کرد:" من فکر می کنم چند هفته آینده از نظر روحیه اوکراینی ها بسیار گویا خواهد بود. چون همانطور که می بینید زمستان زودهنگام و سختی آمد. هوا خیلی سرد است و این فقط نوامبر است، نیروگاه ها و سیستم های گرمایشی در اوکراین به احتمال زیاد قادر به تحمل بار نیستند. برای کسانی که زندگی‌شان به طور عادی و بدون هیچ تلفاتی پیش رفت، این دوره به پایان می‌رسد و وقتی اوکراینی‌ها شروع به رنج و عذاب کنند، فشار بر زلنسکی برای خروج بیشتر خواهد شد".
او همچنین اشاره کرد که در ماه دسامبر درگیری بین رهبر اوکراین و رهبری نظامی او برای قدرت در این کشور ممکن است دوباره شعله ور شود.
در اوایل ماه اکتبر، آلمان گالوشچنکو، وزیر انرژی اوکراین از مردم این کشور خواست تا با تقویت سیستم‌های گرمایش مستقل و خرید ژنراتور، خود را برای قطع برق احتمالی آماده کنند. دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین نیز بارها اعلام کرده است که زمستان پیش رو برای سیستم انرژی این کشور سخت خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала