- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دفع حملات نیروهای مسلح اوکراین و انهدام انبار سوخت هواپیماهای اوکراینی

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه راکتی "گراد" ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین
سامانه راکتی گراد ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: سه حمله در جهت دونتسک دفع شد، نیروهای مسلح اوکراین 200 سرباز را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته، پرسنل نظامی روسیه سه حمله گروه‌های تهاجمی اوکراینی را در جهت دونتسک دفع کردند و تلفات دشمن بالغ بر 200 سرباز بود.
در این پیام آمده است: در جهت دونتسک، یگان های گروه نیروهای "جنوب" با همکاری هوانوردی و توپخانه، سه حمله گروه های تهاجمی 24 تیپ تهاجمی مکانیزه و 79 هوابرد نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق شهرک های لنینسکویه دفع کردند.
خاطرنشان می شود که پرسنل نظامی روسیه همچنین نیروی انسانی و تجهیزات تیپ های 5، 80 حمله، 28، 30، 42 و 93 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق آرتیوموفسکی، کلشچفکا، بوگدانوفکا، کردیوموفکا و آندریفکا شکست دادند. مجموع تلفات نیروهای مسلح اوکراین بالغ بر 200 پرسنل نظامی، یک تانک و شش خودرو بوده است.
وزارت دفاع روسیه اطلاع داد: ارتش روسیه تأسیسات ذخیره سوخت اوکراینی برای هوانوردی نظامی در منطقه پولتاوا و انبار مهمات هوانوردی را در منطقه چرکاسی از بین برد.
در این پیام آمده است: تأسیسات ذخیره سوخت هوانوردی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه پولتاوا، انبار مهمات هوانوردی در منطقه چرکاسی و نیروی انسانی و تجهیزات نظامی دشمن در 128 منطقه آسیب دیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала