اتحادیه اروپا خواهان کاهش تحریم ها علیه روسیه

اتحادیه
اتحادیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2023
اشتراک
کشورهای اتحادیه اروپا از بروکسل خواستند تا ایده های تحریم های جدید را کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ گزارش می دهد که تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا طرفدار نرم کردن پیشنهادات بروکسل در مورد تحریم های ضد روسیه هستند.
در مطالب آژانس آمده است: "گروهی از کشورهای عضو بر ملایم کردن پیشنهادات اتحادیه اروپا با هدف جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه روسیه از طریق کشورهای ثالث اصرار دارند".
به گزارش بلومبرگ، کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که واردکنندگان از فروش مجدد تعدادی کالا به روسیه یا استفاده در این کشور منع شوند.
بروکسل همچنین پیشنهاد می کند که اشخاص حقوقی را ملزم به واریز مبلغ معینی به یک حساب امانی کند که در صورت نقض رژیم تحریم توسط شرکتی، حداقل نیمی از آن به صندوقی برای نیازهای اوکراین منتقل می شود. در این صورت قرارداد با شرکت متخلف فسخ خواهد شد.
اتحادیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2023
اروپا باید شجاعت به خرج دهد و جهان بینی منسوخ خود را به روز کند
"اما نمایندگان دیپلماتیک گروهی از کشورهای عضو عمده نگرانی‌هایی را در مورد این پیشنهادها مطرح کرده‌اند... از جمله در مورد قانونی بودن... کشورها همچنین می‌خواهند دامنه مقررات بالقوه و فهرست کالاهایی را که تحت پوشش قرار می‌گیرند را محدود کنند.
علاوه بر این، این مقاله می گوید، اتحادیه اروپا از کاهش احتمالی رقابت پذیری شرکت های اروپایی در صورت ارائه الزامات قرارداد اضافی بیم دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала