"با وجود دروغ ها": فرانسه درگیری در اوکراین را خلاصه کرد

© Sputnikنیروهای روسیه در مناطق عملیات ویژه نظامی در اوکراین
نیروهای روسیه در مناطق عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2023
اشتراک
فلوریان فیلیپو: با وجود 18 ماه دروغ، درک موفقیت روسیه به دست آمده است
به گزارش اسپوتنیک، 18 ماه طول کشید تا افکار عمومی جهان متوجه موفقیت روسیه شود، این نظر توسط رهبر حزب میهن پرستان فرانسه، فلوریان فیلیپت، در شبکه اجتماعی X بیان شد.
این سیاستمدار درباره مقاله اخیر روزنامه تجاری آمریکایی وال استریت ژورنال با تیتر بلند "زمان پایان دادن به تفکر خیالی درباره شکست روسیه است" اینگونه توضیح داد.
فیلیپو نوشت: "هجده ماه دروغ و تبلیغات برای پایان دادن به این موضوع.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد که حتی یک نشریه معتبر غربی مانند وال استریت ژورنال به اوکراین "پشت" کرده است و خواستار توقف ارسال سلاح و میلیاردها دلار به ولادیمیر زلنسکی برای توقف "قتل عام" شده است.
مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کی یف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانونگذاری معرفی کرده است. غرب مدام از روسیه برای مذاکره می‌خواهد، که مسکو برای آن آمادگی نشان می‌دهد، اما در عین حال غرب امتناع دائمی کی یف از شرکت در گفتگو را نادیده می‌گیرد.
پرچم اوکراین - ساختمان پارلمان اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2023
شکایت کی یف از هدایت مجدد مهمات از ایالات متحده به اسرائیل
پیش از این، کرملین اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای تغییر وضعیت اوکراین به سمت مسالمت آمیز وجود ندارد؛ اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است؛ در حال حاضر این تنها از طریق ابزار نظامی امکان پذیر است.
همانطور که کرملین اعلام کرد، شرایط در اوکراین می تواند به سمت مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود وهمه خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала