رسانه: مزدوران خارجی پس از مشاهده درگیری های شدید از اوکراین فرار می کنند

© AP Photo / Gervasio Sanchezمزدوران در اوکراین
مزدوران در اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2023
اشتراک
سی ان ان به نقل از دیمیتری کوستیوک، افسر نیروهای مسلح اوکراین گزارش داد که بسیاری از مزدوران خارجی که برای جنگ به اوکراین آمده بودند، پس از مشاهده درگیری شدید، کشور را ترک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این نظامی اوکراینی اعتراف کرد: "بسیاری از آنها به اوکراین می آیند زیرا این موضوع خوبی در رزومه آنها است".
کوستیوک گفت که اکثر خارجی‌ها درگیری‌های نظامی را به‌عنوان نبرد با دشمن تصور می‌کنند، اما متوجه مقیاس استفاده از توپخانه نیستند، زیرا باید تمام روز زیر آتش باشند. به همین دلیل، بسیاری از مزدوران تصمیم به فسخ قرارداد می گیرند.
وی اضافه کرد:" "داستان با خارجی ها متفاوت است، زیرا آنها برخلاف اوکراینی ها به راحتی می توانند قرارداد را فسخ کنند. این اتفاق جلوی چشم من افتاد. تقریباً نیمی از آنها همه اینها را دیدند و گفتند: "نه، نه، این دیگر خیلی زیاد است. ما برای این ثبت نام نکردیم".
وزارت دفاع روسیه بارها اعلام کرده است که کی یف از مزدوران خارجی به عنوان خوراک توپ استفاده می کند و ارتش روسیه به نابودی آنها در سراسر اوکراین ادامه خواهد داد. کسانی که خودشان برای پول جنگیدند در بسیاری از مصاحبه ها اعتراف کردند که نیروهای مسلح اوکراین اقدامات خود را به خوبی هماهنگ نمی کنند و شانس زنده ماندن در نبردها اندک است، زیرا شدت درگیری با افغانستان و خاورمیانه قابل مقایسه نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала