دعوت از ایلان ماسک برای سخنرانی کنفرانسی در مسکو

© AP Photo / Benjamin Fanjoyایلان ماسک
ایلان ماسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2023
اشتراک
کمیته سازماندهی AI Journey از ماسک برای سخنرانی در کنفرانسی در مسکو دعوت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته سازماندهی کنفرانس بین المللی AI Journey در مورد هوش مصنوعی که در روسیه برگزار شد، از ایلان ماسک تاجر آمریکایی برای سخنرانی در این رویداد در مسکو دعوت کرد.
کمیته سازماندهی کنفرانس بین المللی "سفر به دنیای هوش مصنوعی" (سفر هوش مصنوعی) از کارآفرین ایلان ماسک، مدیر عامل سابق OpenAI سم آلتمن و یکی از بنیانگذاران OpenAI گرگ براکمن دعوت می کند تا به عنوان سخنران در این رویداد شرکت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
او طی پیامی به ماسک گفت: در مورد آینده هوش مصنوعی، بینش‌های احتمالی در مورد شبکه عصبی جدید Grok را به اشتراک بگذارید، و همچنین در مورد ایجاد ChatGPT، یک شبکه عصبی که تبدیل به یک حس در دنیای فناوری شده است، صحبت کنید.
این کنفرانس از 22 تا 24 نوامبر در مسکو برگزار می شود. این برنامه به پیشرفت‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی (AI)، نقش آنها در اکتشافات علمی جدید، توسعه تجاری و اجتماعی و همچنین محبوبیت در بین جوانان اختصاص داده خواهد شد.
سخنرانان معتبر بین المللی از کشورهای هند، چین، برزیل، مالزی، اندونزی، آفریقای جنوبی و سایر کشورها برای مهمانان و تماشاگران کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
هوش مصنوعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
خوش آمدگویی پوتین به شرکت کنندگان در انجمن هوش مصنوعی "نسل جی پی تی"
پورتال EU Reporter در مورد سخنرانی احتمالی ماسک در کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی AI Journey که در ابتدای هفته در روسیه برگزار شد، گزارش داد. سپس کمیته برگزاری این رویداد این اطلاعات را تکذیب کرد و اشاره کرد که شرکت مالک تسلا و اسپیس ایکس و همچنین شبکه اجتماعی ایکس برنامه ریزی نشده بود، اما اگر او بخواهد برگزارکنندگان از دیدن او خوشحال خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала