خوش آمدگویی پوتین به شرکت کنندگان در انجمن هوش مصنوعی "نسل جی پی تی"

© Sputnikهوش مصنوعی
هوش مصنوعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
اشتراک
پوتین از شرکت کنندگان در انجمن اختصاص داده شده به هوش مصنوعی استقبال کرد
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به شرکت کنندگان و مهمانان انجمن "اخلاق هوش مصنوعی" نسل جی پی تی" خطوط قرمز" خوش آمد گفت و خاطرنشان کرد که نشست های کارشناسان سالانه یک ابتکار محبوب است.
پوتین: "دوستان عزیز! من به شما شرکت کنندگان انجمن "هوش مصنوعی " نسل جی پی تی" خوش آمد می گویم. نشست‌های کارشناسان سالانه شما یک ابتکار مورد نظر و مرتبط است که دانشمندان، متخصصان در زمینه فناوری اطلاعات، آموزش را گرد هم می‌آورد و به طور هماهنگ کار تحقیقاتی بزرگی را در حوزه ارتقای هوش مصنوعی در سایت‌های معتبر علمی و تولیدی که امروز در حال انجام است تکمیل می‌کند.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که در طول بحث در مورد روندها و چالش های توسعه فن آوری، شرکت کنندگان در انجمن بر جنبه اخلاقی آن تمرکز می کنند. به نظر او، این موضوع از همان اولین انجمن که در آن منشور اخلاقی در زمینه هوش مصنوعی تصویب شد، موضوع اصلی بوده است.
رئیس جمهور افزود: من امیدوارم از این منظر که تبادل نظر مثمر ثمری در مورد اجرای استراتژی ملی توسعه هوش مصنوعی در روسیه تا سال 2030 و همچنین اقداماتی برای تضمین امنیت و افزایش دسترسی به اطلاعات و منابع محاسباتی برای کاربران و بهبود سیستم آموزش و نیروهای متخصص صورت بگیرد."
داروسازی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2023
مرکزی برای تولید سریع دارو با استفاده از هوش مصنوعی در روسیه ایجاد می شود
وی ابراز امیدواری کرد که ایده ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان و میهمانان مجمع در عمل کاربرد داشته باشد و برای آنها ارتباط موثر و بهترین ها را آرزو کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала